Responsive e-mail ontwerp
We ontwerpen en maken templates voor responsive e-mails die geschikt zijn voor alle apparaten en groottes. Dit doen we in een tool, zodat je ook zelf mail kan versturen.
E-mail marketing is een vorm van directe marketing waarbij commerciële berichten aan een groep mensen worden verzonden op basis van e-mail. Het is een uitstekend instrument om nieuwe content zoals bijvoorbeeld advertenties, klantcases, nieuws en innovaties onder de aandacht te brengen – te pushen – van bestaande en potentiële klanten, maar ook van medewerkers. Deze vorm van marketing is bedoeld om loyaliteit, vertrouwen of naamsbekendheid op te bouwen, maar ook om nieuwe leads te genereren.
We ontwerpen en maken templates voor responsive e-mails die geschikt zijn voor alle apparaten en groottes. Dit doen we in een tool, zodat je ook zelf mail kan versturen.
Onze marketeers met kennis van marketingautomatisering helpen jouw omzet vergroten en meer leads te converteren, terwijl je tegelijkertijd tijd en geld bespaart.
Alleen met een template en een tool ben je er nog niet. Wij helpen je ook met het bepalen en opstellen van de juiste e-mail content. Geoptimaliseerd voor het doel!
Onze volledig beheerde dienst omvat het maken van bijvoorbeeld 2 e-mail campagnes per maand, professioneel ontworpen en geschreven op jouw doelgroep.
Samen bespreken we de opzet van campagnes en geven deze vorm. Met elke campagne proberen we de doelgroep te triggeren om jouw doel te behalen.
We zorgen ervoor dat je e-mail lijsten geanalyseerd worden en tijdig opgeschoond. Daarnaast synchroniseren we alle gegevens met jouw CRM-systeem.
Voor het maken van een campagne wordt gebruik gemaakt van eenvoudige tools op basis van drag en drop. Indien je al een bestaande tool hebt, dan gebruiken we die.
Met één klik voeren we - indien noodzakelijk - voor jou een aflevertest uit voor alle grote e-mail serviceproviders.
Indien gewenst maken we twee verschillende e-mails en kijken we welke het beste presteert bij een steekproef uit de doelgroep. De beste versie wordt naar de rest van de abonnees verzonden.
Campagnes kunnen direct verzonden of ingepland worden. Je kan de levering direct in onze rapporten en statistieken controleren.
Wij dragen zorg voor overzichtelijke rapportages: aantal geopende mails, aantal klikken, afmeldingen, spamklachten, bounces, linkactiviteit en nog veel meer.
Wij richten ons op boeiende e-mail marketingcampagnes met eenvoudige tools. Het ontwerp ziet er gegarandeerd fantastisch uit in elke inbox, op elk apparaat. We bieden je een hoog niveau van comfort en gemak bij het maken en verzenden van e-mailcampagnes.
E-mail marketing tools werken hoofdzakelijk in de Cloud. Wij verzenden graag jouw campagne, maar je kan dat ook zelf. Daarbij kan gekozen worden om mailings direct te verzenden of om ze in te plannen in de tijd. De levering is te controleren in de rapporten en de statistieken.
Deze test helpt je om de voorkeuren van de ontvanger beter te begrijpen voor een beter succes van je campagne. Gesplitste testen identificeren best practices voor een unieke doelgroep. Zo testen ze variabelen die open en conversieratio’s bepalen en segmentatie verfijnen. Er kan ook getest worden op onderwerpregel, naam verzender, e-mailinhoud, CTA en het verzenden op dag en tijdstip.
E-mail marketingsoftware biedt goede manieren om campagnes en bereikte resultaten te volgen. Met software krijg je eenvoudig inzicht hoeveel ontvangers je e-mail hebben geopend, hoeveel e-mails zijn teruggestuurd, hoeveel zich hebben uitgeschreven en verschillende prestatie statistieken. Tools bieden vaak verschillende manieren om campagneprestaties te analyseren en interpreteren met grafieken en gegevens. Dit helpt om nieuwe campagnes te verbeteren.